این قوانین جهت استفاده از خدمات آس دیجیتال برای تمامی فروشندگان و مشتریان الزامیست! و موظف به رعایت کردن این قوانین می باشند.

شرایط و قوانین استفاده از سرویس ها و خدمات آس دیجیتال

 

کاربر گرامی لطفا موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و سرویس های کاربردی آس دیجیتال به دقت ملاحظه فرمایید:

ورود کاربران به وب سایت آس دیجیتال هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح های تشویقی و سایر خدمات ارائه شده توسط آس دیجیتال به معنای آگاه بودن . پذیرفتن شرایط، قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس ها و خدمات آس دیجیتال است.توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین آس دیجیتال از سوی کاربر است.لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق های قبلی محسوب می شود.

 

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه های آس دیجیتال منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.در صورتی که قوانین مندرج، رویه ها و سرویس های آس دیجیتال تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

قوانین آس دیجیتال

ضمن تشکر از انتخاب فروشگاه اینترنتی آس دیجیتال، از آنجا که استفاده از این سایت به هرشکل به معنای قبول شرایط مندرج در بخش قوانین آس دیجیتال است، تقاضا می شود آن را به دقت مطالعه فرمایید:

 

 

ماده ۱ ) ثبت سفارش بدون نیاز به عضویت

کاربران و مشتریان محترم برای مشاهده، دریافت اطلاعات و حتی ثبت سفارش ملزم به ثبت نام در سایت نمیباشند.اما در صورت ثبت نام، علاوه بر آنکه در خرید های بعدی مجبور به وارد کردن اطلاعات خود نمی باشند، می توانند از مزایای عضویت در سایت از جمله آگاهی از آخرین اخبار و اطلاعات و پیشنهاد های ویژه بهره مند شوند. با ثبت این اطلاعات، کاربران و مشتریان ضمن اطمینان از محفوظ بودن اطلاعات خود نزد آس دیجیتال، به آس دیجیتال اختیار می دهند تا از این اطلاعات جهت برقراری ارتباط استفاده نماید.

توجه: مشتریان در هنگام ثبت سفارش باید سعی کنند اطلاعات خود را با دقت و به درستی وارد سایت نمایند،در غیر این صورت مسئولیت بروز هرگونه مشکل و ضرر و زیان احتمالی بر عهده ایشان می باشد.

 

 

ماده ۲ ) روش های پرداخت

مشتریان ساکن شهر آستانه اشرفیه و لاهیجان می توانند وجه سفارش خود را بصورت آنلاین یا پرداخت در محل (بصورت نقدی یا کارت بانکی و از طریق دستگاه POS) پرداخت نمایند.مشتریان ساکن سایر شهر های گیلان و استان های دیگر لازمست کل وجه خود را بصورت آنلاین پرداخت نمایند.

 

 

ماده ۳ ) روش های ارسال سفارش

سفارشات در شهر آستانه اشرفیه و لاهیجان صرفا توسط پیک موتوری آس دیجیتال ارسال می گردد.در شهر های مجاور و سایر استان ها سفارش ها توسط شرکت پست ارسال می گردند.

تبصره : در مواردی که ارسال توسط شرکت پست انتخاب می گردد، مسئولیت آس دیجیتال صرفا تحویل سفارش بصورت صحیح و سالم و در حداقل بازه زمانی به شرکت پست و ارسال کد پیگیری برای مشتری می باشد. در این موارد مطابق مواد ۳۸۶ و ۳۸۷ قانون تجارت کلیه مشکلات ناشی از حمل کالا بر عهده متصدی حمل و نقل بوده و آس دیجیتال مسئولیتی در قبال تاخیر در ارسال یا مشکلات احتمالی آن ندارد و در صورت بروز مشکل آس دیجیتال پاسخگو و پرداخت کننده خسارت نمی باشد.

 

 

ماده ۴ ) هزینه ارسال

مشتریان محترم در هنگام ثبت سفارش، به راحتی و بدون هیچگونه پرداخت وجهی قادر هستند روشهای مختلف ارسال و هزینه های مرتبط با هر کدام از آنها را مشاهده نمایند.این هزینه ها بر اساس روش ارسال انتخابی، حجم و وزن کالاهای سفارش داده شده و مسافت تا شهر مقصد، بصورت مکانیزه توسط سیستم محاسبه می گردد.

 

 

ماده ۵ ) مدت زمان تحویل سفارش ها

سفارش های شهر آستانه اشرفیه و لاهیجان : مدت زمان تحویل کالا ها در این دو شهر در کمتر از ۳ ساعت می باشد.

توجه : سفارش های ارسالی شهر آستانه اشرفیه و لاهیجان به دلیل قابل پیش بینی نبودن مسائلی نظیر ترافیک یا حوادث غیر مترقبه، در یک بازه زمانی ۲ تا ۳ ساعته که با مشتریان هماهنگ خواهد شد، تحویل می گردند و مشتریان محترم لازم است که در بازه زمانی مشخص شده در محل تحویل کالا حضور داشته باشند، در غیر این صورت مسئولیت و هزینه ارسال مجدد آن بر عهده مشتری می باشد.

سفارش های شهر های مجاور و سایر استان ها : سفارش هایی که قرار است از طریق پست ارسال گردند، در صورتیکه قبل از ساعت ۱۰ نهایی شده باشند، در همان روز تحویل پست خواهند شد، اما چناچه بعد از این ساعت نهایی شده باشند، در روز کاری بعد تحویل خواهند گردید.شرکت پست نیز بسته به مقصد کالا، معمولا ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری بعد کالا را به مقصد خواهند رساند.

 

 

ماده ۶ ) نکات مهم در هنگام تحویل سفارش

مشتریان محترم موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از باز کردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.مشتریان محترم موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش، کالای سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرند.(تحویل ظاهری یعنی کالا از تمام جنبه های ظاهری بررسی و در صورتیکه فاقد هرگونه ایراد ظاهری باشد، تحویل گرفته شود)

توجه : هنگامی که کالا تحویل ظاهری گرفته می شود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایراد ظاهری کالا نخواهد داشت.

تبصره ۱ : کالاهایی که در رسید تحویل آنها قید گردیده است که نباید از بسته بندی خارج گردند،از بند فوق مستثنی می باشند و مشتریان صرفا می بایست سلامت بسته بندی کالا را بررسی نمایند.در این موارد، باز و راه اندازی کالا صرفا باید توسط کارشناسان شرکت ارائه دهنده ی خدمات گارانتی صورت می پذیرد، در غیر اینصورت دستگاه از گارانتی خارج شده و مسئولیت مشکلات احتمالی بر عهده ی مشتری می باشد.چنانچه بسته بندی کالا دارای مشکل یا ایراد ظاهری بوده و نشان از ضربه خوردگی باشد، مشتری باید از تحویل گرفتن آن خودداری نماید و موضوع را بلافاصله به آس دیجیتال اطلاع نماید.در زمان ارسال کالا توسط شرکت پست، مشتریان محترم موظف هستند در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتی که کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به آس دیجیتال اطلاع دهند. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی ( به منظور دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نماید، دیگر حق اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت، زیرا علیرغم اینکه کالا تا سقف ممکن بیمه گردیده، به دلیل آنکه مشتری شخصا تأیید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت توسط مشتری وجود ندارد.طبق دستورالعمل پلیس فتا در هنگام تحویل سفارشاتی که پرداخت آنها آنلاین بوده است، ارائه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده، اجباری است. چنانچه فردی که کالا را سفارش داده و پرداخت آن را بصورت آنلاین انجام داده، تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، باید با آس دیجیتال تماس گرفته، و نام فرد تحویل گیرنده را به فروشگاه اعلام نماید، در غیر اینصورت فروشگاه کالا را تحویل نداده و در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.طبق قوانین فروشگاه، در سفارش هایی که پرداخت آنها در محل مشخص گردیده است، قبل از تحویل کالا، ابتدا لازمست که وجه فاکتور تسویه و سپس کالا تحویل گردد. پس از تسویه وجه فاکتور، مشتری در حضور نماینده فروشگاه فرصت خواهد داشت تا کالای خود را از نظر سلامت ظاهری بررسی و سپس رسید تحویل ظاهری کالا را امضاء نماید؛ پس از تحویل ظاهری، مشتریان محترم تا ۷ روز فرصت خواهد داشت تا کالا را از نظر فنی بررسی نماید. در صورت وجود هر گونه مشکل فنی، کالا مشمول قانون ۷ روز تضمین طلایی تعویض می گردد.به دلیل مسائل و مشکلات روی داده و بر اساس هماهنگی صورت گرفته با پلیس فتا و نیروی انتظامی، تحویل کلیه سفارش ها درب ورودی ساختمان خواهد بود مگر مواردی که مشتریان محترم در هنگام ثبت سفارش، درخواست حمل طبقات می نمایند.

 

 

ماده ۷ ) شرایط راه اندازی و استفاده از کالای خریداری شده

کالای خریداری شده از نظر امکان راه اندازی و استفاده به ۲ صورت تقسیم می شود :

۱ ) کالاهایی که صرفاً باید توسط شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش نصب و راه اندازی گردند.در این موارد مشتری تحت هیچ شرایطی نباید کالا یا دستگاه را شخصاً نصب، راه اندازی و استفاده نماید، در اینصورت گارانتی کالا یا دستگاه باطل گردیده و مسئولیت آن بر عهده مشتری خواهد بود.در این موارد مشتری می بایست با خدمات پس از فروش شرکت مربوطه تماس گرفته و تقاضای نصب و راه اندازی کالا را نماید.

۲ ) کالاهایی که توسط خود مشتری قابل راه اندازی و استفاده بوده و نیازی به تماس با خدمات پس از فروش برای نصب و راه اندازی ندارند.اینکه کالای شما شامل کدامیک از موارد فوق می شود، در رسید تحویل کالای شما قید گردیده است.

 

 

ماده ۸ ) امکان خطا در قیمت های سایت

فروشگاه همواره سعی می نماید که قیمتهای کالاها را به درستی و با حداقل خطا در سایت وارد نماید. اما از آنجائیکه این قیمتها توسط کارشناسان و اپراتورها وارد سایت می گردند، همواره امکان خطای انسانی در ورود اطلاعات وجود خواهد داشت. لذا در مواقعی که این قیمتها به اشتباه وارد سایت شده باشند هیچگونه تعهدی برای فروشگاه برای فروش کالا به همان قیمت اشتباه ایجاد نخواهد نمود.در این موارد حتی چنانچه بر اساس قیمت اشتباه، کالا برای مشتری فاکتور و ارسال گردد، مشتری موظف است در صورتیکه کالا را از بسته بندی خارج نکرده باشد یا آن را عودت نماید و یا ما به التفاوت وجه را واریز نماید و در صورتیکه کالا را از بسته بندی خارج کرده باشد، موظف است ما به التفاوت وجه را به حساب فروشگاه واریز نماید. مشتری با قبول قوانین سایت حق هر گونه اعتراض در این موارد را از خود سلب می نماید.

توجه : ملاک درج قیمت اشتباه در سایت، تفاوت بیش از ۱۰ درصد قیمت سایت و قیمت عرف بازار می باشد.

 

 

ماده ۹ ) امکان ارسال کالای اشتباه

فروشگاه همواره سعی می نماید دقیقا کالای سفارش داده شده توسط مشتری را برای ایشان ارسال نماید؛ اما به دلیل حجم بالای سفارشات و امکان خطای سیستمی یا انسانی، در موارد معدود ممکن است کالای اشتباهی برای مشتری ارسال گردد. در این موارد مشتریان موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید. حال چنانچه مشتری بدون چک کردن کالا را تحویل و از بسته بندی و پلمپ اولیه خارج نموده باشد، در صورتیکه قیمت کالای تحویل گرفته شده بیشتر از کالای سفارش داده شده باشد، موظف است مابه التفاوت وجه را حداکثر ۴۸ ساعت پس از اطلاع، به حساب فروشگاه واریز نماید، در غیر اینصورت فروشگاه حق خواهد داشت نسبت به پیگیری از طریق مراجع قضایی ذیصلاح اقدام و در اینصورت کلیه خسارات، هزینه های دادرسی و حق الوکاله بر عهده مشتری خواهد بود. اما در صورتیکه کالای تحویل گرفته شده توسط مشتری ارزان تر از کالای سفارش داده شده باشد، فروشگاه موظف است حداکثر ۴۸ ساعت پس از اطلاع، مابه التفاوت را به حساب مشتری واریز نماید، در این موارد به دلیل اینکه کالا از بسته بندی و پلمپ اولیه خارج گردیده است، امکان عودت وجود ندارد.

 

 

ماده ۱۰ ) خدمات پس از فروش آس دیجیتال

فروشگاه اینترنتی آس دیجیتال با اطمینان از عملکرد خود و جهت تامین رضایت حداکثری مشتریان محترم، تمام خرید های صورت گرفته را تا ۷ روز گارانتی می نماید، این ۷ روز گارانتی شامل تمام موارد مرتبط با خرید می باشد :

گارانتی اصالت : ما گارانتی می کنیم کالای خریداری شده، کالای اوریجینال، شرکتی و دارای گارانتی اصلی است.

گارانتی سلامت : ما گارانتی می کنیم کالای خریداری شده کاملا سالم می باشد و مشتریان ۷ روز مهلت تست خواهند داشت.

گارانتی عودت : ما گارانتی می کنیم چنانچه مشتری از خرید خود منصرف گردید، تا ۷ روز مهلت عودت کالا را خواهد داشت.

نکته : جهت آگاهی از شرایط استفاده از گارانتی های فوق خواهشمند است، توضیحات ذیل را به دقت مطالعه فرمایید:

گارانتی اصالت : مشتریان محترم فروشگاه اینترنتی آس دیجیتال ۷ روز فرصت خواهند داشت نسبت به بررسی اصالت کالا و گارانتی آن از شرکتهای اصلی و خدمات پس از فروش آن اقدام نمایند. در صورت وجود هر گونه مشکل در اصالت کالا و یا گارانتی آن مشتریان به راحتی می توانند کالای خریداری شده را عودت نمایند.

گارانتی سلامت : مشتریان محترم آس دیجیتال، برای تست فنی کالای خریداری شده تا ۷ روز فرصت خواهند داشت و در صورتیکه کالای خریداری شده دارای ایراد فنی باشد، کالا برای آن ها تعویض و چنانچه موجودی آن کالا در فروشگاه تمام شده باشد، مشتریان به انتخاب خود می توانند :

۱ ) کالای مشابه دیگری انتخاب نمایند.

۲ ) درخواست استرداد وجه نمایند.

شروط لازم برای استفاده از ۷ روز گارانتی سلامت :

۱ ) مشتری قبل از ۷ روز نسبت به اعلام ایراد فنی بصورت مکتوب اقدام نماید.

۲ ) ایراد فنی مورد تأیید کارشناسان خدمات پس از فروش شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی یا کارشناسان فنی آس دیجیتال قرار بگیرد و این ایراد ناشی از استفاده ناصحیح از کالای خریداری شده یا مسائلی نظیر وارد شدن ضربه دستگاه، نوساسات برق، آب خوردگی و یا سایر مشکلات عمدی نباشد.

۳ ) کارتن و بسته بندی کالا کاملا سالم و بدون پارگی یا مخدوشی باشد. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی موجب عدم امکان استفاده از این تضمین می گردد.

۴ ) کالا از نظر ظاهری باید کاملا سالم و بدون هیچگونه ایراد ظاهری و مطابق روزی که کالا تحویل گرفته شد باشد.

توجه ۱ : چنانچه ایراد فنی مورد تایید قرار بگیرد، ضمن تعویض کالا، هیچ هزینه ای برای ارسال مجدد از مشتریان اخذ نخواهد شد، اما چنانچه ایراد فنی مورد تایید کارشناسان قرار نگیرد، ضمن عودت کالا، هزینه ارسال مجدد از مشتری دریافت خواهد شد.

توجه ۲ : این تضمین صرفاً شامل ایرادات فنی کالا بوده و ایرادات و مشکلات ظاهری را شامل نمی گردد. همانطور که در بخش “نکات مهم در هنگام تحویل سفارش” بطور کامل اشاره گردید، مشتری موظف است در هنگام تحویل سفارش (غیر از موارد خاص)، سلامت ظاهری دستگاه را بررسی و سپس آن را تحویل بگیرد.

توجه ۳ : در صورتیکه ایراد فنی مربوط به لوازم جانبی و یا قطعات دستگاه باشد، صرفا قطعات توسط شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش تعویض خواهد گردید.در صورتیکه کالای تحویل شده به مشتری با کالای سفارش داده شده مغایرت داشته باشد، مشتریان ۷ روز فرصت خواهند داشت تا نسبت به تعویض یا مرجوع نمودن آن اقدام نمایند. اولین قدم برای اینکار اعلام مکتوب مشکل به فروشگاه در بازه زمانی ۷ روزه می باشد. در این موارد در صورتیکه کالای مورد نظر مشتری در فروشگاه موجود نباشد، به انتخاب مشتری، کالا با کالای مشابه دیگر تعویض یا در صورت دلخواه وجه پرداختی مسترد می گردد.

شروط استفاده از ۷ روز گارانتی مغایرت :

۱ ) مشتریان محترم موظف هستند که هنگام تحویل کالا و قبل از باز نمودن بسته بندی، مشخصات کالا را با کالای سفارش داده شده تطابق داده و در صورت وجود مغایرت آن را تحویل نگرفته و عودت نمایند.بر این اساس کالاهایی که با پست ارسال می گردند، باید قبل از تحویل و امضا نمودن رسید، از نظر مشخصات با کالای سفارش داده تطبیق داده شده و در صورت مغایرت ضمن تحویل گرفته نشدن، بلافاصله برای فروشگاه عودت گردند.

۲ ) مشتریان محترم موظف هستند چنانچه بررسی تطابق کالای سفارش داده شده و کالای تحویلی، از روی بسته بندی امکان پذیر باشد، قبل از باز نمودن بسته بندی، ابتدا مشخصات کالا را انطباق داده و سپس کالا را از بسته بندی خارج نمایند. لذا چنانچه بدون مطابقت، کالا از بسته بندی اولیه خارج شده باشد، حتی در صورت مغایرت، دیگر امکان تعویض یا مرجوع نمودن آن وجود نخواهد داشت.

۳ ) کارتن و بسته بندی کالا باید کاملا سالم و بدون پارگی یا مخدوشی باشد. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی موجب عدم امکان استفاده از این تضمین می گردد.

۴ ) با توجه به آنکه عکس محصولات صرفا جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری بوده و ممکن است در پاره ای از جزئیات با عکس اصلی تفاوت داشته باشد، به استناد آن نمی توان اعلام مغایرت نمود. لذا ملاک مغایرت برای مشتریان محترم، مشخصات فنی درج شده در سایت می باشد.

گارانتی عودت : در صورتیکه مشتریان آس دیجیتال، به هر دلیلی از خرید خود منصرف شوند، تا ۷ روز فرصت خواهند داشت تا کالای خریداری شده را عودت نمایند.شروط لازم برای استفاده از ۷ روز امکان عودت کالا

۱ ) کالای خریداری شده از بسته بندی و پلمپ اولیه خارج نشده باشد و این امر به تایید کارشناسان فروشگاه برسد.

۲ ) کارتن و بسته بندی کالا کاملا سالم و بدون پارگی یا مخدوشی باشد. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی موجب عدم امکان استفاده از این تضمین می گردد.

توجه ۱ : در این شرایط وجه کالا حداکثر ظرف ۴۸ ساعت کاری پس از تایید کارشناسان فروشگاه، به حساب مشتری واریز خواهد شد.

توجه ۲ : در این موارد هزینه ارسال و عودت کالا (هزینه رفت و برگشت) بر عهده مشتری می باشد.

توجه ۳ : امکان عودت کالاهایی که قیمت آنها تابع نوسانات بازار است، حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد از تکمیل سفارش می باشد.

 

 

ماده ۱۱) محتوای سایت

۱ ) فروشگاه حداکثر تلاش خود را برای درج اطلاعات صحیح (از جمله قیمت، اطلاعات فنی، عکس کالاها و مقالات) به کار می گیرد، با این حال درست بودن تمامی مطالب و بدون نقص بودن محتوای اطلاعات خود را تضمین نمی نماید.

۲ ) فروشگاه در راستای افزایش آگاهی و اطلاع رسانی به کاربران سایت، نسبت به تهیه محتوای لازم اقدام نموده است. این اطلاعات توسط گروه تخصصی سایت و از منابع معتبر و با دقت در اعتبار آنها تهیه شده و به صورت مستمر از جهت درست و به روز بودن بازبینی می گردند. با این حال آس دیجیتال هیچ گونه مسئولیتی را در قبال محتوای این مطالب، اشکالات غیرعمدی و ایرادات نگارشی آن نمی پذیرد.

۳ ) فروشگاه خود را مجاز می داند در هر زمان نسبت به تغییر محتوا و اطلاعات سایت و محصولات اقدام نماید. درصورتیکه کاربران محتوایی برای سایت ارسال نمایند، فروشگاه این حق را خواهد داشت تا نسبت به استفاده، تغییر، تصحیح و انتشار یا عدم انتشار آن تصمیم گیری و اقدام نماید. با این حال مسئولیت صحت و درستی مطالب تماماٌ به عهده فرستنده می باشد.

 

 

ماده ۱۲ ) حق مالکیت مادی و معنوی

کلیه محتوای سایت صرفا متعلق به شرکت فرداد سیستم ارمغان آستان بوده و هرگونه کپی برداری و استفاده شخصی یا تجاری از آن بدون کسب مجوز از این شرکت غیر مجاز و پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

در حال تکمیل این بخش …