شرایط بازگشت کالا

آسودگی خاطر و رضایت‌ مندی مشتریان همواره از اولویت ‏‌های آس دیجیتال بوده است و آس دیجیتال در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. برای بسیاری از محصولات، آس دیجیتال ۷ روز فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.

 

شرایط بازگرداندن کالا

 

استفاده از ۷ روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

 

اگر کالای خریداری شده، ایراد، زدگی یا پارگی داشته باشد.

– در صورتی که کارشناسان ما ایراد کالا را تایید نکنند، هزینه ارسال کالا به مشتری قابل بازگشت نخواهد بود.

 

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

 

  • – اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده باشد مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی آن، باید کالا در شرایط اولیه خود و بدون خارج شدن از بسته بندی مرجوع گردد.
  • – در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌ پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به آس دیجیتال بازگردانده شود. و اتیکت روی اجناس به هیچ عنوان نباید کنده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

 

 


 

وضعیت تحویل کالاهای قابل تعویض چگونه باید باشد ؟

 

  • – در صورتی که در وضعیت پلمپ باشند قابل تعویض هستند.

 

برای بازگرداندن کالا با کارشناسان آس دیجیتال با شماره ۸۶۳۹ ۹۱۰۰ ۰۲۱ (داخلی ۹) تماس بگیرید.

آدرس : میدان آزادی، دانشگاه شریف، مجموعه شریف پلاس، طبقه دوم | کد پستی : ۱۴۵۸۸۸۹۶۹۴

در نظر داشته باشید که این آدرس صرفا برای بازگرداندن کالا می باشد.